الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

ايران، كشوري در جنوب غربي آسيا كه در يكي از خاص ترين نقاط روي كره زمين قرار گرفته است و هر بخشي از اين كشور جاذبه هاي طبيعي گوناگوني را در خود جاي داده است.

اما سفر و گردش در ايران صرفا به رفتن و تماشاي طبيعت بي نظيرش ختم نمي شود، بلكه ايران به واسطه برخورداري از تمدني كهن، آثار باستاني و تاريخي زيادي در سرتاسر اين كشور قابل مشاهده هستند.

بنابراين در اين بخش ميخواهيم سفري به مكان هاي ناشناخته و همچنين پرطرفدارترين نقاط كشور داشته باشيم، پس با الفباي سفر همراه باشيد.

شايد بتوان جزاير جنوبي ايران چون قشم و كيش را از خاص ترين نقاط كشور معرفي كرد، جزايري كه علاوه بر برخورداري از خطوط ساحلي درياي خليج فارس، جاذبه هاي ديگري نيز در آن جا قابل مشاهده مي باشند. جاذبه هاي چون:

به ادعاي مشرق نيوز و به نقل از الفباي سفر، پارك آبي اوشن كيش و دره ستارگان از بهترين مكان هاي گشت و گذار در ايران مي باشند. هرچند كه نمي توان از ديگر شهرها و جاذبه ها مثل پارك مينياتوري واقع در مشهد به سادگي عبور كرد.

به گزارش تسنيم نيوز و به گفته الفباي سفر، در كشور ما، علاوه بر جاذبه هاي فراوان و معروف خود جاذبه هاي گردشگري طبيعي كمتر شناخته شده نيز به وفور وجود دارند كه شايد بتوان غار مغان و دره تنديس ها كه تنديس هاي از باد و باران هستند را در اين ليست قرار داد كه مناسب سفر ماجراجويانه هستند.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۴:۰۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :