الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

با پيشرفت و گسترش صنايع حمل و نقل، سفر هاي با مسافت طولاني به منظور تفريح و گردش نيز بيشتر شده است. به طوريكه افراد براي گذراندن تعطيلات خود به كشور هاي خارجي سفر كرده و با كمترين زمان ممكن به مقصد خواهند رسيد. در داخل و خارج از كشور، بعضي شهرها جذابيت بيشتري نسبت به مقاصد ديگر براي هموطن هايمان دارند. در ادامه مقاصد گردشگري داخلي و خارجي كه ايراني ها را به خود جذب مي كند، به شما معرفي مي كنيم.

هواپيما در حال تيك آف و بلند شدن در فرودگاه امام خميني

جزيره زيباي كيش

كيش هميشه از شهر هاي لوكس و تفريحي براي ايراني ها به شمار مي رفته است. سفر به نگين خليج فارس با تورهاي ارزان كيش علاوه بر بهره مندي از تفريحات بي نظير آبي و مراكز خريد لوكس و ديدن جاذبه هاي گردشگري كيش در منطقه هاي بومي و تاريخي زيبا، سفري عالي را در خاطر شما ماندگار مي كند.

كشتي يوناني جزيره كيش

مشهد، پايتخت زيارتي ايران

هدف بيشتر افرادي كه به مشهد سفر مي كنند، چه ايراني ها و چه گردشگران مسلمان خارجي، زيارت امام رضا(ع) مي باشد. اما علاوه بر آن، جاذبه هاي گردشگري مشهد نيز هستند كه گردشگران داخلي و خارجي بهترين تورهاي مشهد را به خود جذب مي كنند.

حرم امام رضا در شهر مشهد مقدس

جزيره زيباي قشم

جزيره قشم، ديگر جزيره جنوبي ايران است كه گردشگران بسياري را به سمت خود مي كشاند. با تور هاي قشم به جز تفريحات آبي، از ديدن جاذبه هاي گردشگري بومي و طبيعي بهره مند مي شويد.

دره ستارگان جزيره قشم

شهر تاريخ و ادب شيراز

شيراز شهري تاريخي در جنوب غربي ايران است و به شهر بهار نارنج معروف مي باشد. اين شهر زيست گاه شاعران نام داري مثل سعدي و حافظ بوده است. پايتخت ايران در دوران زنديه شيراز بوده و به همين علت جاذبه هاي گردشگري زيادي را براي بازديد گردشگران تور هاي شيراز در خود جاي داده است.

آرامگاه حافظ در شيراز، hafez's tomb in shiraz

استانبول، يك شهر در دو قاره

استانبول هميشه يكي از پر طرفدارترين مقصدهاي خارجي براي ايراني ها بوده است و نيمي از اين شهر در قاره آسيا و نيمه ي ديگر آن در اروپا قرار دارد. جاذبه هاي گردشگري استانبول افراد زيادي را با ارزان ترين تورهاي استانبول به خود جذب مي كند.

شهر استانبول در تركيه

دبي شهري در ساحل خليج فارس

نزديكي دبي به ايران و همچنين جاذبه هاي گردشگري دبي باعث محبوبيت اين شهر در بين ايراني ها شده است. همچنين بازار هاي لوكسي كه در دبي وجود دارد، گردشگران بسياري را از سراسر جهان با تورهاي دبي به سمت خود مي كشاند.

شهر دبي در غروب آفتاب

بانكوك، شهري تاريخي و پرطرفدار

جاذبه هاي گردشگري بانكوك از جمله معابد تاريخي و زيبا، بازار هاي متفاوت، رودخانه اي كه از دل شهر مي گذرد و بسياري عوامل ديگر دست به دست هم داده اند تا نام اين شهر را به عنوان يكي از شهر هاي پر طرفدار گردشگري در اين ليست قرار دهند و گردشگران تور هاي بانكوك را مشتاق ديدن اين شهر كنند.

شهر بانكوك

ايروان، قدم به قدم جاذبه گردشگري

ايروان شهري است كه حتي قدم زدن در خيابان هايش نيز براي گردشگران تور هاي ايروان لذت بخش است و به آن ها آرامش مي دهد. اكثر بهترين جاذبه هاي گردشگري ارمنستان در مركز اين شهر واقع شده اند.

معبد زوارتنوس در ايروان ارمنستان

تفليس شهري نزديك و جذاب

تفليس پايتخت كشور گرجستان است و نزديكي اين كشور به ايران، يكي از دلايلي است كه گردشگران را با تور هاي تفليس به سمت خود جذب مي كند. جاذبه هاي گردشگري تفليس نيز بي شمارند و بهانه خوبي براي سفر به اين شهر زيبا را فراهم مي كنند. بسياري از كليسا هاي عجيب و صخره اي را مي توانيد در اين شهر ببينيد.

شهر تفليس

آنكارا، پايتخت تركيه

آنكارا پايتخت كشور تركيه نيز جاذبه هاي تاريخي بسياري را از زمان حكومت عثماني در خود جاي داده و گردشگران ايراني تور آنكارا را به سمت خود مي كشاند. از جاذبه هاي گردشگري آنكارا مي توان به قلعه آنكارا اشاره كرد.

شهر آنكارا پايتخت تركيه

پاريس شهر مد و فرهنگ

هر ساله گردشگران بسياري به اين شهر سفر كرده تا از جاذبه هاي گردشگري آن بازديد كنند. يكي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري پاريس برج ايفل مي باشد. البته ساير جاذبه هاي گردشگري پاريس نيز با زيبايي و شگفتي كه دارند، شما را به خود جذب مي كنند.

برج ايفل در شهر پاريس فرانسه

مسكو، مهم ترين شهر روسيه

مسكو پايتخت كشور روسيه مي باشد و مهم ترين نقطه اين كشور از نظر سياسي، اقتصادي، تاريخي، توريستي و گردشگري است. اين شهر ششمين شهر بزرگ و پر جمعيت جهان محسوب شده و جاذبه هاي گردشگري مسكو سالانه از تعداد بسياري تورهاي مسكو استقبال مي كنند.

كليساي سنت باسيل قديمي و جديد مسكو روسيه در يك تصوير

ميلان شهري با معماري شگفت انگيز

يكي از شهرهاي ايتاليا كه در بين ايراني ها محبوب مي باشد، ميلان است. معماري بسيار زيباي بنا هاي تاريخي در شهر ميلان ايتاليا از عوامل جذب كننده ي گردشگران ايراني به اين شهر است.

كليساي جامع ميلان در ايتاليا

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۲:۳۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :