الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

تركيه كشوري است در همسايگي كشورمان كه بخش عمده آن در آسيا و بخش كوچكي از آن نيز در قاره اروپا مي باشد. پايتخت اين كشور شهر آنكارا است ولي شهرهاي عمدتا توريستي و جذاب آن براي توريست ها استانبول، آنتاليا، كوش آداسي، ازمير ، قونيه و آلانيا مي باشند. وجود آثار تاريخي فراوان، داشتن سواحل زيباي مديترانه و مردمي خونگرم و مهمان نواز موجب جذب ميليون ها توريست به اين كشور شده. آژانس الفباي سفر نيز با برگزاري تورهاي مختلف از جمله تور استانبول،تور آنتاليا،تور بدروم،تور آنكارا ، تور مارماريس و تورهاي تركيبي در خدمت شما است. تور تركيه، تور ارزان تركيه،تور لحظه آخري تركيه، تور تركيه بهار 1396،تور آنتاليا،تور كوش آداسي،تور بدروم،تور آنكارا،تور مارماريس در زير به صورت خيلي چكيده سه شهر توريستي تركيه  را معرفي ميكنيم

استانبول

كساني كه تور تركيه را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب مي كنند حتما مي دانند كه استانبول بزرگ‌ترين شهر كشور تركيه و مركز فرهنگي و اقتصادي آن است. اين شهر در كنار تنگه بسفر و درياي مرمره قرار دارد و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است كه در دو قاره قرار دارد. بندر طبيعي شاخ طلايي يا خليج در اين شهر واقع است.اين كلان شهر به عنوان پايتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنين از لحاظ تعداد گردشگران خارجي سومين شهر توريستي جهان به شمار مي رود. در تور استانبول نوروز 96 به استقبال بهترينها برويد .

آنتاليا

شهر توريستي آنتاليا داراي جاذبه هاي گرشگري فراوان است . سواحل زيبا و آب و هواي خوب آنتاليا و همچنين هتل ها و مراكز خريد آن گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. شما مي توانيد علاوه بر لذت بردن از ساحل زيباي مديترانه از ديدني هاي تاريخي آنتاليا هم ديدن كنيد .  اين شهر يكي از شهرهاي توريستي جذاب در دنيا مي باشد در تور آنتاليا نوروز 96 ما شركت كنيد تا مسافرتي خاطره انگيز براي شما رقم بزنيم.

كوش آداسي

كوش‌آداسي با ديدني‌هاي تاريخي، سواحل زيبا و جنگل‌هاي كاج كناره‌ي دريا، براي خود ترك‌ها هم شهري ييلاقي و تفريحي به حساب مي‌آيد. تابستان‌هاي گرم و آفتابي و زمستان‌هاي معتدل و باراني، باعث شده سفر به كوش‌آداسي، هر موقع سال، جذابيت‌هاي خودش را داشته باشد؛ ولي با تمام اين‌ها، بهار اين شهر با وجود گل‌هاي كاغذي رنگارنگ و درياي آرام و خيابان‌هاي گل‌كاري‌شده، چيز ديگري است.

كوش‌آداسي فرودگاه ندارد، ولي رفتن به آن‌جا از طريق فرودگاه ازمير، كه در هشتادكيلومتري شهر واقع شده، امكان‌پذير است.
 با توركوش‌آداسي نوروز 96، به سواحل شني و صخره‌ايش  كه معروف است برويد و رفتن به يكي از پرطرفدارترين سواحل براي انواع ورزش‌هاي آبي مثل شنا، غواصي و اسكي روي آب  است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۳۹:۲۱ ] [ admin ] [ نظرات (1) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :