الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

سازمان هواپيمايي با اشاره به اينكه بليط پروازهاي چارتري و غيرچارتري در تعطيلات افزايش قيمتي نداشته گفت: مردم از حمل ونقل هوايي به خوبي استقبال مي كنند.
رضا جعفرزاده مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با بيان عدم افزايشي قيمت در تعطيلات هفته گذشته اظهار كرد: شركت هاي هواپيمايي موظفند نرخ هاي اعلام شده قبلي (جدول نرخ پروازهاي داخلي) مورد تاييد سازمان هواپيمايي را در فروش بليط هواپيما در نظر داشته باشند.

رضا جعفر زاده مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري

او همچنين با اشاره به اينكه فروش بليط هواپيما در طول هفته گذشته طبق دامنه هاي نرخ مورد تاييد سازمان هواپيمايي انجام شد، افزود: ‌در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سازمان هواپيمايي كشوري به شدت با آن برخورد خواهد كرد.
جعفر زاده با اشاره به اين مسئله كه به لحاظ نرخ قيمت بليط هواپيما هيچ تفاوتي بين چارتري و غيرچارتري نبوده و هيچ كدام از اين دو نوع بليط با قيمت بالا به فروش نرفته است، اضافه كرد: براي مسير پروازي تهران - مشهد بليط هواپيما مشهد، پائين ترين نرخ ۲۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان و بالاترين نرخ ۷۰۱ هزار و۳۰۰ تومان مي باشد و شركت هاي هواپيمايي داخلي به هيچ وجه مجاز نيستند بالاتر از سقف تعيين شده بليط هواپيما را به فروش برسانند، اما در روزهاي عادي بليط  هواپيما مشهد حتي با قيمت ۱۹۰ و ۲۰۰ هزار تومان نيز به فروش رفته است و اين پايين تر از كف تعيين شده مي باشد.

مسافران در حال سوار شدن به هواپيماي شركت هواپيمايي ماهان اير

رضا جعفر زاده مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري همچنين تاكيد كرد: فروش بليط هواپيما زير ذره بين سازمان هواپيمايي كشور مي باشد و سازمان هواپيمايي با هر گونه فروش بليط بالاتر از سقف هاي تعيين شده برخورد كرده و در آينده هم اين كار انجام داده خواهد شد و موضوع افزايش نرخ بليط هواپيما به هيچ وجه مطرح نبوده است.
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: چيزي كه ممكن است مورد سوال قرار گيرد، نرخ بليط هواپيما در زمان هاي غير پيك و روزهاي معمولي است و به دليل تقاضا در اين روزها ايرلاين ها بليط هواپيما را تا سقف هاي تعيين شده در نظر مي گيرند كه تصور مي‌شود نرخ ها افزايش يافته اما چنين موضوعي نيست.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۴:۰۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :