الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

قبل از سفر به شهر توريستي استانبول به اطلاعاتي نياز داريد كه حتما برايتان سوال خواهد بود مانند فاصله زميني تا استانبول و يا مراكز خريد ارزان اين شهر.براي رسيدن به پاسخ سوالهاي خود، الفباي سفر را دنبال كنيد.

فاصله هوايي تهران تا استانبول

براي سفر به استانبول بهتر است بدانيد كه مسافت هوايي بين اين دو شهر 2043 كيلومتر مي باشد كه پرواز تهران تا استانبول با هواپيما حدود 3 ساعت زمان مي برد. قبل از سفر به اين شهر بهتر است كه بليط هواپيما استانبول را از قبل رزرو كنيد.

فاصله هوايي تهران تا استانبول،الفباي سفر

ارزان ترين مراكز خريد استانبول

در سفر به استانبول اكثر گردشگران به دنبال خريد كردن و تهيه سوغات مي باشند. تعدادي از گردشگران نيز در جستجوي مراكز خريد ارزران استانبول هستند. از جمله تعدادي از ارزان ترين مراكز خريد استانبول شامل: تركوز پاساژ واقع در منطقه تكسيم،مركز خريد بي اوغلو ايش استانبول،سه شنبه بازار استانبول واقع در منطقه كاديكوي،اوپرا اونور پاساژ،مركز خريد بي اوغلو ايش در منطقه تكسيم.

ارزان ترين مراكز خريد-استانبول،الفباي سفر

مراكز خريد لباس شب استانبول

 براي خريد لباس مجلسي در استانبول مراكز خريد متفاوتي وجود دارند. اين مراكز خريد لباس شب متنوع بوده و عبارتند از:  خيابان فاتح استانبول يكي از مكانهايي است كه در آن مي توانيد لباسهاي مجلسي و شيك را تهيه كنيد، محل خريد لباس شب در منطقه باكركوي، مراكز خريد لباس مجلسي منطقه كاديكوي استانبول و مركز خريد لباس مجلسي در خيابان بغداد استانبول كه در تور استانبول ميتوانيد از اين مراكز خريد لباس مورد نظر خود را تهيه كنيد.

منطقه باكركوي،استانبول-الفباي سفر

خيابان بغداد استانبول 

خيابان بغداد استانبول كه در منطقه آسيايي اين شهر قرار دارد يكي از مشهورترين خيابانهاي اين شهر است كه پر است از بهترين مراكز خريد دنيا است كه برندهاي مطرح دنيا نيز در اين خيابان ديده مي شود. خيابان بغداد استانبول يكي از لوكس ترين خيابانهايي است كه مملو از رستورانها و كافي شاپهاي مختلف و خاص است. معماري ساختمانهاي اين خيابان بسيار زيبا و ديدني است.

خيابان بغداد-استانبول،الفباي سفر

خبرگزاري فرارو بهترين سامانه رزرواسيون بليط هواپيما و تور استانبول را معرفي كرد

كشتي تفريحي استانبول 

يكي از تفريحات استانبول كه بسيار جذاب و پرطرفدار است، كشتي سواري بر روي تنگه بسفر است. مراسمهاي شاد و مهيجي در اين كشتي هاي تفريحي اجرا مي شود، از جمله اجراي موسيقي زنده توسط هنرمندان مشهور و سرو انواع غذاهاي خوشمزه و متنوع و نوشيدني هاي گوناگون كه لحظات خوشي را براي گردشگران تور استانبول عيد 98 مي سازد.

كشتي-تفريحي-استانبول،الفباي سفر

باز كردن حساب بانكي در تركيه

اگر قصد باز كردن حساب در بانك هاي تركيه را داريد با پاسپورت ايراني ميتوانيد در بانك زراعت و ايش بانك در تركيه حساب باز كنيد.براي افتتاح حساب نياز به اصل پاسپورت و يا كارت اقامت در تركيه و شماره مالياتي  (شماره مالياتي را با مراجعه به هر يك از شعبه هاي اداره كل ماليات ميتوانيد تهيه كنيد) داريد. مداركي كه براي اخذ شماره مالياتي به آن نياز داريد شامل اصل پاسپورت و كپي از صفحه عكس دار پاسپورت و صفحه اي كه مهر آخرين ورودتان به تركيه در آن است) مي باشد .

 در چه بانكي در تركيه حساب ابانكي باز كنيم:

1.ايش بانك    

 

 مي توانيد در ايش بانك حساب دلاري ، يورو  و ليره ترك  باز كنيد كه در طي هفت روز پس از افتتاح حساب، كارت بانكي، ويزا كارت و يا مستركارت براي شما صادر مي شود.با اين كارتها قادر خواهيد بود با استفاده از اينترنت از همه كشورهاي دنيا خريد كنيد و همچنين در موقع مسافرت خارجي از بانكهاي مستقر در كشور مقصد وجه نقد به صورت پول محلي يا ارز معتبر جهاني مانند دلار و يا يورو دريافت كنيد.

 

2.زيراعت بانك

 

در اين بانك تنها ميتوانيد حساب ليره ترك باز كنيد و بعد از گذشت دو روز از افتتاح حساب ، كارت بانكي كه ويزا كارت و يا مستركارت است براي شما صادر مي شود. با اين كارتها مي توانيد توسط اينترنت از همه شهرهاي تركيه خريد كنيد و همچنين هنگام سفر به تركيه از بانكهاي مستقر در كشور مقصد وجه نقد به صورت پول محلي دريافت كنيد.

 

باز كردن حساب بانكي در تركيه،الفباي سفر

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: استانبول، تركيه، راهنماي سفر،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۵:۳۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :