الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

خوردن يك صبحانه كامل و مفصل يكي از وعده هاي غذايي مهم در تركيه محسوب مي شود. صبحانه اي خوشمزه با انواع پنيرهاي مختلف، گوجه فرنگي هاي گلخانه اي با يك ليوان چاي تركي در محلي كه دور تا دور آن طبيعت ديدني و چشم انداز رو به دريا دارد، لذتي وصف نشدني است. همراه با الفباي سفر تعدادي رستوران در آنتاليا را به شما معرفي مي كنيم.

مسلما يكي از بهترين مكانها براي خوردن يك صبحانه عالي، رستوران Çakırlar در آنتاليا است كه صبحانه محلي- سنتي و روستايي را سرو مي كند كه به اندازه اي كامل و خوشمره است كه تا بقيه روز شما را سير نگه مي دارد.

انواع پنير، زيتون،مرباهاي مختلف،گوجه فرنگيهاي تازه و فلفل و گزلمه gözleme (گوزلمه شبيه به يك كرپ است كه متشكل از خمير روغني است كه با پنير، گوشت، سبزيجات و سيب زميني پر شده است) را مي توانيد در رستوران باغ سنتي Çakırlar در تور لحظه آخري آنتاليا سفارش دهيد.

 

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_%C3%87ak%C4%B1rlar_%D8%AF%D8%B1_%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7.jpg

رستوران بوركي توفيك Börekçi Tevfik

يكي از ايده آل ترين مكانها براي خوردن بورك تركيه ( خمير نان يا شيريني كه داخل آن را با گوشت چرخ كرده، كالباس، سوسيس، گوجه، زيتون، فلفل دلمه اي، اسفناج، قارچ و.. پر مي كنند و سپس سرخ مي كنند) ميباشد. رستوران بوركي توفيك Börekçi Tevfik از سال 1930 كه افتتاح شده، بورك هاي لذيذ را سرو مي كند كه طعم و مزه آن از آن زمان تا كنون تغيير نكرده است.

انواع بوركهاي لذيذ را در اين رستوان مي توانيد سفارش دهيد كه خميرهاي آن به طوري ماهرانه اي با دست تهيه مي شود. از پنير لر lor cheese (پنير كم نمك و كم چربي) گرفته تا ساير پنيرها و بورك هايي يا هر چيزي كه مورد علاقه شما است را مي توانيد در اين رستوان ميل كنيد و روز پرانرژي را آغاز كنيد.

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C_%D8%AA%D9%88%D9%81%DB%8C%DA%A9_B%C3%B6rek%C3%A7i_Tevfik.jpg

رستوران Sevgi Çiftliği

اين رستوران براي كسايي كه علاقه مند به خوردن غذا در يك فضاي روستايي مانند هستند بي نظير است، همراه با ميزهايي كه در زير سايه درختان قرار دارند و مرغ و اردكهايي را كه در فضاي اطراف مي توانيد مشاهده كنيد.براي صبحانه آن هم يك صبحانه عالي تركي، انواع پنير، كره محلي، زيتون، عسل، سر شير، تخم مرغهاي محلي و شيرينهاي متنوع و خوشمزه را در رستوران Sevgi Çiftliği مي توانيد سفارش دهيد.

 

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_Sevgi_%C3%87iftli%C4%9Fi.jpg

رستوران Sakinler Kır Bahçesi

يكي ديگر از نقاط ديدني آنتاليا براي لذت بردن از يك صبحانه تركي در قلب طبيعت، رستوران Sakinler Kır Bahçesi است كه به سرو گزلمه gözleme خوشمزه شهرت دارد. شما مي توانيد در كابينهاي چوبي خصوصي بنشينيد يا در حياط بر روي صندليهاي كوچك نشسته و مناظر اطراف را تماشا كنيد. پنير، زيتون،گوجه فرنگي،تخم مرغ، انواع شيريني، مربا و... را در رستوران Sakinler Kır Bahçesi مي توانيد امتحان كنيد.

 

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_Sakinler_K%C4%B1r_Bah%C3%A7esi.jpg

رستوران The Big Man

خوردن صبحانه در يك مكان رويايي در رستوران The Big Man همراه با چشم انداز رو به دريا در تور لحظه آخري آنتاليا را فراموش نكنيد. يك صبحانه تركي كلاسيك به ياد ماندي كه شامل انواع پنيرها،گوجه فرنگي، خيار، سرشير، عسل، زيتون و.. به همراه مناظر خيره كننده رو به درياي بي كران و كوه، روز به ياد ماندني را براي شما خواهد ساخت.

 

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86_The_Big_Man.jpg

براي دريافت اطلاعات و بليط ارزان قيمت آنتاليا به وب سايت الفباي سفر مراجعه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۰۵:۳۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :