الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

به گزارش مهرنيوز و به نقل از الفباي سفر، كره زمين از سياراتي به شمار مي رود كه شگفتي هاي فراواني در خود جاي داده است.
از سواحل سفيد گرفته تا آبشارهاي پر جنب جوش و رودخانه هاي آرام و جنگل هاي سرسبز.همه و همه جزمواردي به شمار مي روند كه در برخي از كشورها توانستند طبيعت هايي مانند يك قاب نقاشي را به وجود بياورند.
آبشار دودهساگارهند، سواحل بي نظيرگوا، رودخانه لي در گويلين چين جز مناظر فوق العاده اي هستند كه در اين مورد از شهرت هاي فراواني برخوردار هستند و همواره موجب شگفتي مردم دنيا مي شوند.



اما در كنار جاذبه هاي طبيعي و تماشاي آن ها كه موجب لذت و بخشيدن روح تازه اي به زندگي هر انساني مي شوند، بازديد از موزه ها نيز ازجذاب ترين كارهايي به شمار مي رود كه هر شخصي مي تواند انجام دهد.
به ادعاي جهان نيوز و به نقل از الفباي سفر، كشف گذشته و تاريخ پرفراز و نشيب در موزه ملي تاريخ جمهوري آذربايجان، موزه تاريخ ملي ارمنستان و موزه ملي كلمبو سريلانكا با توجه به آثار تاريخي و فرهنگي به جا مانده سياستمداران و هنرمندان و ... شدني است.



بعد از كسب اطلاعات از تاريخ و هنر به جا مانده در موزه ها، به ديگر گزارش مهرنيوز و به نقل از الفباي سفر، وقت آن رسيده است تا گردشگران به جستجوي مقدس ترين مكان هاي راهبان در گوشواره هندوستان يعني كشورسريلانكا بپردازند و از مجسمه و معابد بودا كه براي 70 درصد مردم اين كشور حائز اهميت هستند ديدن كنند و با تاريخچه و همچنين نحوه پرستشي كه از طريق پيروان اين دين انجام مي شود آشنا شوند.


آبزيان نيز دنياي خاص خودشان را دارند و يقينا هر شخصي دوست دارد تا به هر نحوي كه شده بدون مقابله با هرگونه خطري سفري به عمق دريا داشته باشد و از گونه هاي مختلف جانوري ديدن كنند.
با اين حال به  گفته مهرنيوز و به نقل از الفباي سفر، در برخي از كشورها براي تماشاي دنياي آبزيان آكواريوم هاي بزرگي تعبيه شده اند كه مي توان كيلومترها در دل دريا پياده روي كرد و از زيبايي هاي آن ديدن و حتي عكاسي كرد.


بعد از تماشاي طبيعت كره زمين و كشف تاريخ در موزه ها و عكاسي از گونه هاي مختلف حيوانات آبزي، خريد كردن از جذاب ترين كارهايي مي باشد كه همواره مسافران در پي آن هستند.
به نظر پايگاه خبري شيرازه و به نقل از الفباي سفر، لذت خريد كردن در بهترين مراكز خريد همچون مركز خريد سنترال فستيوال پوكت يا مركز خريد سيام پاراگون بانكوك قابل لمس است و معروف ترين برندهاي دنيا با جمع شدن در اين مكان ها ارائه دهنده بهترين اجناسي هستند كه گردشگران مي توانند براي خريد سوغاتي هاي زيبا و باكيفيت در آنجا حضور داشته باشند.


 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۰:۰۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :