الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

ابوظبي براي دومين بار پياپي، مقام دوم را در بخش بهترين مقصد گردشگري خاورميانه كسب كرد. اين جايزه همزمان با مشاركت امارات در دوازدهمين دوره نمايشگاه مسافرتي ITB آسيا در سنگاپور بود، جايي كه گروه فرهنگ و گردشگري ابوظبي، به همراه تعدادي از ذينفعان اين شهر، برخي از امكانات را به نمايش گذاشتند كه به عنوان بهترين پيشنهادات گردشگري امارات انتخاب شدند.

هر ساله توسط نشريه هاي گردشگري پرطرفدار، جوايز انتخابي بهترين سفرهاي آسيا و انتخاب شده توسط خوانندگان اين مجله هاي هفتگي برگزار مي شود.

 

برج العرب و دبي قديم در يك تصوير

خبرگزاري مهر بهترين جاذبه هاي گردشگري سنگاپور و دبي را به شما معرفي مي كند

 

سعيد راشد آل سعيد، مدير بازاريابي گردشگري در ابوظبي با ابراز تشكر براي برنده شدن در اين مسابقه، اظهار داشت: ما مفتخريم كه به عنوان بهترين مقصد گردشگري خاورميانه توسط خوانندگان مجله سفر هفتگي آسيا و گردشگران تور دبي انتخاب شده ايم. اين مجله در طول سالها تلاش كرده است تا مشخصات ابوظبي را به عنوان قطب جهاني فرهنگ و گردشگري مطرح كند.

جايزه منتخب نشريه هفتگي سفر خوانندگان آسيا، افتخاري است كه امسال توسط ابوظبي دريافت گرديد. در اوايل سال، همچنين ابوظبي به عنوان مقصد برتر كسب و كار خاورميانه در مسابقه سفر جهاني برگزيده شد. در ماه مه نيز، ابوظبي و همچنين جاذبه هاي گردشگري دبي توسط متخصصان گردشگري فرانسوي در ميان ده مقصد برتر توريستي دوستانه و خانوادگي در جهان قرار گرفت.

اين شناختها به دنبال سلسله دستاوردهاي سرمايه امارات در زمينه گردشگري از جمله دستيابي به افزايش 5.8٪ در تعداد بازديد كنندگان در سال 2018 مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اخبار گردشگري، دبي، سنگاپور،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۵۲:۱۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :