الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

گوا شهري ساحلي در جنوب غربي هند و از مكان هاي گردشگري در بين گردشگران تور گوا نوروز 99 مي باشد. برخي جاهاي مناطق ساحلي گوا به وسيله مهاجران، گردشگران و ساكنان محلي گسترش پيدا كرده است. در اين ميان يك سري سواحل در گوا هستند كه كسي در آن ها سكونت نداشته و تقريبا جزء مناطق بكر گوا به حساب مي آيند. در اين مطلب بهترين مناطق گوا كه از محبوب ترين جاذبه هاي گردشگري هند نيز مي باشند را به شما عزيزان معرفي مي كنيم.

جاذبه هاي گردشگري گوا هند

گردش در سواحل بكر و زيباي سالست

سالست در شمال گوا يكي از بهترين مكان هاي گردش در گوا مي باشد. در سالست گوا جاذبه هايي براي هر سليقه گردشگري وجود دارد و در آن مي توانيد از شهرهاي شلوغ گرفته تا سواحل بكر و زيبا را پيدا كنيد. كليساهاي بزرگ و مكان هاي تاريخي بسياري نيز در اين منطقه پذيراي گردشگران تور گوا مي باشند.

سواحل سالست گوا در هندوستان

در مورد گوا بيشتر بدانيد

گردش در بهترين سواحل خانوادگي كاناكونا

كاناكونا گوا سواحلي آرام و تميز و همچنين خلوت دارد و بهترين مكان براي خانواده است. كاناكونا زيباترين سواحل گوا را در خود جاي داده است و با طيف گسترده اي از تفريحات ديگر يكي از مناطق گردش در گوا مي باشد. در كاناكونا گوا جاذبه هاي گردشگري بسياري براي گشت و گذار وجود دارد. رفتن به پارك ملي كوتيگائو و ديدن جنگل ها و حيوانات مشهور هند را از دست ندهيد.

ساحل زيباي كاناكونا در گوا هندوستان

بازديد از تيسوادي در سفر به گوا

تيسوادي اكثر جاذبه هاي گردشگري فرهنگي گوا را در خود جاي داده است. تيسوادي داراي تعدادي روستاي زيبا و سواحل بكر مي باشد. در تيسوادي از كليسا بوم عيسي كه شامل مقبره و بقاياي سنت فرانسيس خاويار يا محله فانتين هاس گوا كه در بخش لاتين اين منطقه قرار گرفته است ديدن كنيد يا در سواحل بكر و ماسه هاي سفيد اين منطقه قدم بزنيد و لذت ببريد.

ساحل تيسوادي گوا در هندوستان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جاذبه هاي گردشگري، هند، گوا،
موضوع:
[ ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۲:۲۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :