الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

استانبول

در شهر استانبول كشور تركيه اماكن و رستوران‌هايي وجود دارند كه مي‌توان مانند پادشاهان عثماني ضيافتي برپا كرد و از غذاهاي اصيل، سنتي و لذيذ استانبول لذت برد. سعي كنيد در تور استانبول فصل تابستان در فضاي باز غذاي خود را ميل كنيد و حتماً به رستوران‌هايي كه در پشت بام‌ها و يا بالكن‌ها قرار دارند، برويد.

به اين دليل كه اينگونه رستوران‌ها داراي چشم انداز خيره كننده‌اي به شهر استانبول و يا تنگه بسفروس هستند، مي‌توانيد علاوه بر صرف غذاي خود، از چشم اندازهاي بي نظير آنها لذت ببريد. با قرار گرفتن شهر استانبول در بين دو قاره اروپا و آسيا، غذاهاي استانبول داراي عناصر و رايحه هايي از غذاهاي اروپايي و آسيايي است در حالي كه غذاهاي عالي دريايي در شهر استانبول محبوبترين غذاها هستند.

رستوران Ulus

۲۹ رستوران Ulus 29 در سال ۱۹۹۳ افتتاح شد، اين رستوران داراي بهترين چشم انداز به تنگه بوسفروس و پل استانبول است و بالكن اين رستوران داراي بهترين چشم انداز به تنگه بوسفر است. تمركز اين رستوران بر روي غذاهاي خوشمزه به همراه پخت و پز سنتي بوده كه غذاهاي اين رستوران شامل غذاهاي محلي به همراه غذاهاي فصلي است. رستوران Ulus 29 گوشت و تخم مرغ را به سبك و روش خود طبخ مي كند و به همين ترتيب بستني و پاستا كه اين رستوران را به محلي مناسب براي صرف غذا تبديل مي‌كند.

آنتاليا

يكي از مقاصد محبوب براي تعطيلات تابستاني شهر آنتاليا در تركيه است در واقع آنتاليا داراي مجموعه اي از آثار به جاي مانده از تاريخ عثمانيان، رستوران هاي فوق العاده اي است كه طعم هاي گوناگون متنوعي را دارا هستند. غذا خوردن در فضاي باز اين شهر توريستي و سرشار از گردشگر و توريست تجربه اي متفاوتي است كه در تور آنتاليا نه تنها مي توانيد از غذاهاي لذيذ و خوشمزه تركي لذت ببريد بلكه داراي غذاهاي بين المللي نيز است.

Club Arma

يكي از برجسته ترين رستوران ها كلاب آرما است كه با چشم انداز بينظير خود بر شهر قديمي و مارينا از مهمانان خود ميزباني مي كند. كلاب آرما در قرن ۱۹ ميلادي به دست ايتاليايي ها ساخته شد و ساختمان اين رستوران در خلال اين سال ها كاربردهاي بسياري داشته است از جمله آسياب آرد و محلي براي انبار آرد مورد استفاده قرار مي گرفته است. كلاب آرما به معناي واقعي نمونه بارزي از تاثيرات فرهنگي است كه به وضوح در دكوراسيون اين رستوران مشهود است. سنگ‌هاي موجود در ساختمانClub Arma از سنگهاي تاريخي مورد استفاده در آنتاليا قديم است در حالي كه طاق هاي اين ساختمان به ياد آورنده معماري ايتاليايي هستند. رستوران كلاب آرما داراي منوي سلف سرويس شامل ماهي و غذاي درياي تازه تعداد زيادي از غذاهاي مديترانه اي است.

سنت پترزبورگ

مي توانيد تمام افكار منفي درمورد اينكه پخت و پز و طعم غذا به سبك روسي وجود دارند، را فراموش كنيد. شهر سنت پترزبورگ مجموعه اي از جذابترين و متنوع ترين رستوران‌ها است. محل هاي صرف غذا و رستوران ها در شهر سنت پترزبورگ تركيبي از بازسازي اتمسفر سنتي و سلطنت روسي و مدرن هستند كه در تور روسيه مي‌توانيد براي صرف غذاي خود به رستورانهاي اين شهر برويد.

رستوران TSAR

تزار نام يك رستوران باشكوه و لوكس در شهر سنت پترزبورگ است كه نام اين رستوران ياد آور يك رستوران شيك در شهر لندن است. در حالي كه دكوراسيون رستوران تداعي گر اواخر قرن ۱۹ و اوايل قرن ۲۰ ميلادي روسيه است. برخورد خوب كاركنان و منوي خلاقانه اين رستوران را به محلي عالي براي صرف غذا تبديل كرده است. غذاهاي خوشمزه به همراه تزئيني زيبا پيشنهادي است كه هر كسي قدرت نپذيرفتن آن را ندارد. مهمانان رستوران تزار عموماً مرداني اهل تجارت و خانم هايي شيك پوش با آخرين مد روز هستند.

مسكو

صرف غذا در مسكو بسيار متنوع و هيجان انگيز است. شهر مسكو با داشتن رستوران هاي رده بالا، بارها و كلاب‌ها داراي اتمسفري هيجان انگز و مفرح بوده اما اگر در تور مسكو به دنبال رستوران خلوتي و آرامي براي صرف غذا هستيد، بايد بدانيد كه شهر مسكو هنوز هم داراي رستوران هاي جذاب و خانوادگي مناسب براي افرادي كه به دنبال محلي ساكت تر براي صرف غذا هستند، است.

CAFÉ PUSHKIN

شهر مسكو داراي رستوران هاي بسيار زيادي است اما كافه پوشكين مكاني است كه رفتن به آن را نبايد از دست بدهيد. كافه پوشكين به سبك قرن ۱۹ ميلادي طراحي و ساخته شده است. اين رستوران به دليل دارا بودن غذاهاي لذيذ و خوشمزه به يكي از محبوب ترين رستوران ها در شهر مسكو تبديل شده است. سرويس بي عيب و نقص و تنوع عالي در نوشيدني ها دليل بر شهرت و محبوبيت كافه پوشكين است. اتمسفر كافه پوشكين مانند دوره ي قبل از انقلاب روسيه جذاب است، از منوي هيجان انگيز و متنوع گرفته تا دكوراسيون اشرافي. اگر علاقه داريد تا مانند اشراف زادگان روسي با شما برخورد شود و مانند يك تزار غذا ميل كنيد كافه پوشكين مقصدي مناسبي براي شما است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: استانبول، آنتاليا، روسيه،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۴:۵۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :