الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

در بين ايرانيها در سالهاي اخير، سفر به شهر آنتاليا محبوبيت زيادي پيدا كرده، اما آنتاليا به غير از آب و هواي مطلوب چه جذابيتهاي در خود نهفته دارد؟ با آژانس مسافرتي الفباي سفر برخي از اين موارد را بررسي مي كنيم.

پاركهاي آبي آنتاليا با تمامي امكانات

پاركهاي آبي آنتاليا با تمامي امكانات و وسايل مجهز براي هر گردشگري يك روز پر از شادي و هيجان را مي سازد. يكي از پاركهاي آبي به نام ديدمان، كه در دهه 19 ميلادي در شرق اين شهر ساخته شد به يك محل پر طرفدار در بين گردشگران تبديل شد.

انواع وسايل سرگرم كننده در پارك آبي مانند سرسرها در اين پارك وجود دارد، همچنين وجود جكوزي و تماشاي مناظر سرسبز اطراف از ديگر مزاياي پارك آبي ديدمان است. آتلانتيس نيز نام يك پارك آبي محبوب ديگر در آنتاليا است كه در حومه شهر قرار دارد كه در آنجا گردشگران در سفر با تور آنتاليا علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن، به خوردن غذاهاي خوش طعم تركي مي پردارند از و گذراندن يك روز خود در اين محل لذت مي برند.

 

مراكز خريد آنتاليا با مغازهاي متنوع

مراكز خريد آنتاليا يك محل رويايي براي كساني است كه علاقه زيادي براي گذراندن وقت در مراكز تجاري و پاساژها دارند. تنوع مغازها در مراكز تجاري آنتاليا به حدي است كه هر كس به دنبال هر نوع جنس و كالايي براي خريد باشد آن را پيدا خواهد كرد.

مراكز خريد كه جزو جاذبه هاي آنتاليا هستند، همچنين بهترين جا براي خريد هر نوع سوغات است و به علت متنوع بودن و تعداد فروان مغازه ها، خريد سوغات را براي هر كس آسان مي كند. از قهوه هاي معروف ترك گرفته تا انواع پوشاك، كيف و كفش، طلا، لوازم آرايش، عطر و.. در اين مراكز تجاري به آساني خواهيد يافت.

علاوه بر گشت وگذار در مراكز تجاري آنتاليا، رستوانها و كافي شاپ هاي اطراف مراكز خريد به ويژه خيابان آتاتورك اين فرصت را در اختيار شما قرار مي دهد تا يك بعد از خريد خود و رفع خستگي يك غذاهاي محلي مانند كباك تركي را ميل كرده و لذت ببريد.

 

سافاري در آنتاليا و يك روز مهيج

سافاري در آنتاليا بهترين گزينه براي افرادي است كه به دنبال تفريحات هيجان انگيز هستند. براي سافاري در دل دامان طبيعت اين شهر ديدني، با استفاده از موتور و جيپها توسط تورهاي مختلف، يك روز فراموش نشدني براي خود بسازيد.

عبور از ميان جادههاي كوهستاني، جنگل و طبيعت و يا روستاها و تپه هاي سر سبز و يا عبور از ميان رودخانه هاي كوچك يك تجربه لذت بخش است و اين كه براي سافاري تنها استفاده از كلاه ايمني كفايت كرده و به آموزش خاصي نياز نداريد. لارا، كمر و كپرو كانيون از جاهاي مشهور آنتاليا براي سافاري هستند. اكنون كه با چند جاذبه توريستي آنتاليا آشنا شديد، بليط هواپيما آنتاليا را براي خود و خانوادتان رزرو كنيد و يك سفر به ياد ماندني را تجربه كنيد.

اما چگونه سفر به آنتاليا را آغاز كنيد ؟ براي اين كار با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر در ارتباط باشيد. الفباي سفر همه امكانات و موارد لازم براي سفر با تور آنتاليا تابستان 97 را براي شما فراهم مي كند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۱۹:۵۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :