الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

جذابيتهاي گردشگري كشور تايلند مانند معابد باستاني، مراكز خريد متنوع، غذاهاي رنگارنگ، طبيعت خيره كننده، سواحل ماسه اي و صدها جاي ديدني ديگر، انتخاب اين كشور را به عنوان مقصد گردشگري در قاره پهناور آسيا در الويت قرار مي دهد. همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر با برخي از ديدني هاي اين كشور آشنا شويد.

معابد تاريخي با معماري خارق العاده

در شهرهاي مختلف اين كشور، معابد مختلف بودايي و مجسمه هاي كوچك و بزرگ وجود دارد كه شكل، سبك و معماري  خيره كننده اي دارند. يكي از اين آثار تاريخي، خانه مقدس حقيقت در شهر پاتايا است كه بر پايه ايده كهن تايلندي بنا شده و وجود مجسمه هاي چوبي كنده كاري شده و معماري به سبك باورهاي هند و بودا ابهت و جذابيت خاصي به آن بخشيده است.


معبد وات سوتات در پايتخت تايلند، شهر بانكوك با معماري باشكوه، مجسمه هاي طلايي و برنز بودا، نقاشي هاي ديواري شگفت انگيز، معماري و طراحي سقف خاص و بي نظير آن از ديگر دلايلي است كه تماشاي آن را نبايد در تور تايلند از دست داد.

يكي ديگر از معابد شاهكار تايلند، معبد وات چالونگ در شهر پوكت است، نقاشي هاي حماسي فوق العاده بر ديوارها و سقف اين معبد، وجود 36 مجسمه بودا و تنديس هايي از جنس طلا از بوداي مقدس در معبد چالونگ چشم هر بيننده اي را به خود خيره مي كند. اين معابد باستاني تنهاي بخشي از آثار ديدني و پر قدمت تايلند است كه گردشگران زيادي را مجذوب خود مي كند.

طبيعت بهشتي و رويايي

زيبايي و سر سبزي طبيعت و چشم انداز كشور تايلند از شهرت زيادي بر خوردار است.خليج فانگ نا پوكت يكي از مكانهاي بي نهايت زيبا است كه هر گردشگري شگفتيهاي آن را از ياد نخواهد برد. آبهاي زلال زمردين كه وجود صخرهاي آهكي در ميان آبها جلوه آن را دو چندان كرده، غارهاي اسرار آميز،سواحل ماسه اي نرم كوچك و حيرت انگيز و ديدنيهاي بي شمار ديگر، نام اين خليج را در كتاب گينس به ثبت رسانده است.

 باغ گرمسيري نونگ نوچ در شهر پاتايا با بخشهاي مختلف مانند باغ فرانسوي، باغ بونساي، باغ گيلاس باغ رز ايتاليايي و حدود 650 نوع گل اركيده رنگارنگ و استشمام عطر و بوي مدهوش كننده اين گلها از ديگر جاذبه هاي تايلند هستند كه تمامي توريستها، زيبايهاي آن را از ياد نخواهند برد.

 باغ گل رز بانكوك با بيش از ۲۰۰ نوع گل از جمله كوكب، ميخك و نيلوفر و...  يكي از كم نظيرترين جاهاي ديدني در تايلند است. در كنار اين گلهاي رنگارنگ و زيبا درياچه نيز وجود دارد كه جلوه تماشايي به آن بخشيده است.

مراسم هاي تايلندي مانند رقص سنتي تايلندي، مراسم عروسي، نمايش فيل ها، شمشيربازي نيز در اين محل برگزار مي شود و يك روز شاد و پر جنب جوش را در سفر به تايلند شما مي سازد.

براي سفر به تايلند و ساختن لحظات خوش و به ياد ماندي و اطلاع از تور تايلند لحظه آخري، قيمت تور تايلند، رزرو بليط پوكت و ساير اطلاعات لازم با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر در ارتباط باشيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۳:۴۳ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :