الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

تفريحات ،سرگرميها و جاذبه هاي گردشگري استانبول به حدي جذاب و متنوع است كه توريستها را از اقصا نقاط دنيا به سوي خود مي كشاند. پاركهاي آبي، مراكز خريد فراوان با اجناس گوناگون،غذاهاي لذيذ تركي و.. تنها بخشي از لذتهاي سفر به اين شهر است. همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر با چندين دليل ديگر سفر به استانبول آشنا خواهيد شد.

 

تفريحات شبانه استانبول، جذاب و فراموش نشدني

 جذابيتها و تفريحات استانبول تنها به روز خلاصه نمي شود بلكه با غروب خورشيد، مكانهاي ديدني و سرگرميهاي شبانه در انتظار شما است. سوار بر كشتي در تاريكي شب و شناور بودن  بر روي آبهاي زلال و تماشاي منارهاي مسجد اياصوفيه و گنبدهاي مسجد سليمانيه و يا ساحل ديدني و زيبا به همراه موسيقي زنده و پرهيجان يك شب پرخاطره را براي شما مي سازد.

 از ديگر تفريحات شبانه محبوب در استانبول در ميان توريستها، تماشاي رقص سماع درويشان است كه شهرت آن در استانبول زبان زد خاص و عام است. رقصي عرفاني و مذهبي كه در سالن موزه ي گالاتا مولوي و يا سالن تئاتر برگزار شده و يك مراسم خاص و متفاوت است.

يكي ديگر از سرگرميهاي شبهنگام كه در استانبول مي توانيد تجربه كنيد، قدم زدن بر پل گالاتا و استشمام هواي دلپذير و نگاه كردن به چشم انداز اطراف اسكله و آب شفاف و كريستالي و جنب و جوش مردم در دل شب است كه بسيار لذت بخش بوده و حس آرامش بخشي را در شما ايجاد مي كند.پس هرچه سريعتر بليط هواپيما استانبول را رزرو كرده و سفر خود به اين شهر را آغاز كنيد.

 

 تور كشتي در استانبول

فستيوالهاي بي نظير استانبول

 در استانبول نيز مانند هر شهر ديگر فستيوالهاي مختلف برگزار ميشود يكي از آنها جشنواره جاز استانبول است كه به طور مفصل و با حضور هنرمندان موسيقي، خوانندگان مطرح  برگزار شده كه  شامل جاز كلاسيك و مدرن، لاتين و يا سبكهاي ديگر موسيقي مانند راك، پاپ، فانك و.. است و براي عاشقان موسيقي يك فرصتي مناسب است تا در تور استانبول تابستان 97 در اين فستيوال مهيج كه در سالن هاي مختلف ، هتل ها، كلوب ها و حتي در سطح خيابان ها برگزار مي شود حضور پيدا كنند.

فستيوال قهوه استابول نيز براي امتحان كردن قهوهاي مشهور تركي كه از طرفداران زيادي برخوردار است از ديگر جشنوارهاي جذاب اين شهر است تا گردشگران از نوشيدن اين قهوه محبوب لذت ببرند. جشنواره قهوه استانبول همچنين با سرگرميهاي مختلف و شاد، انواع نمايش ها، نمايشگاه صنايع دستي، شعبده بازي، موزيك،سخنراني و مسابقه همراه است.

و اما بهترين و مطرحترين فستيوال در استانبول، جشنواره خريد است كه يك فرصت عالي است تا در حراجيهاي ويژه، كالاهاي مورد نظر خود را از برندهاي مطرح با قيمتهاي عالي خريداري كنيد. در كنار خريد در اين جشنواره، با سرگرميهاي ديگر مانند نمايشهاي جذاب و همچنين فرصت شركت در قرعه كشي و مسابقه مواجه خواهيد شد.

 

 

فستيوال موسيقي در استانبول

 

اكنون كه تا حدي با جذابيتهاي سفر به استانبول آشنا شديد، براي شروع سفر و رزرو پكيجهاي مختلف و متنوع مانند تور استانبول، تور ارزان استانبول و ساير اطلاعات لازم، با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر همراه باشيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۰:۵۳ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :