الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

آيا بليط هواپيما استانبول را تهيه و براي يك سفر خاطره انگيز، خود را آماده كرده ايد؟ اين را بدانيد كه استانبول شهري است كه تركيبي از فرهنگ شرق و غرب را در خود نهفته است و زماني كه خورشيد در اين شهر غروب مي كند از مناظر گرفته تا مراكز خريد همه چيز جذاب تر مي شود. اما مي دانيد كه در تور استانبول چه تفريحات سرگرم كننده اي در شب هنگام در انتظار شماست؟ با الفباي سفر همراه باشيد.

 

گشت و گذار با كشتي

 منارهاي مسجد اياصوفيه و گنبدهاي مسجد سليمانيه در شب چشم انداز افسانه اي به استانبول مي بخشند و بهترين محل براي تماشاي آنها عرشه كشتي است، با تور استانبول مي توانيد در تنگه مشهور بسفر سوار بر يك كشتي و يا قايق شده و در يك مسير آبي جذاب از تماشاي مناظر اطراف لذت ببريد. انعكاس نور بر روي عرشه كشتي و روي سطح آب زيبايي چشم انداز را دو چندان مي كند، همچنين انواع غذا و نوشيدني را مي توانيد بر روي عرشه كشتي امتحان كنيد و همراه با موزيك هاي زنده و شاد يك شب پر هيجان را براي خود بسازيد.

 

 

تماشاي رقص سماع

رقص درويش هاي چرخان در استانبول و البته در كشور تركيه از شهرت زيادي برخوردار است. رقص و چرخيدن درويشان، سماع نام دارد كه داراي فلسفه عرفاني بوده و يك مراسم مذهبي است در تور استانبول تابستان 97 مي توانيد يك شب بليط تماشاي اين مراسم را تهيه كنيد. موزه ي گالاتا مولوي كه در نزديكي برج تاريخي گالاتا مي باشد و يا سالن تئاتر hodjapasha از مكان هاي برگزاري اين مراسم هستند. اين مركز تاريخي، محل برگزاري رقص هاي سنتي تركي و همچنين مراسم سماع درويشان است. اين مراسم شنبه، يكشنبه دوشنبه، چهارشنبه وجمعه ساعت 19:30 اجر مي شود . اين مكان جايي براي ديدن تجربيات "عرفاني" درويش ها است. در سفر با تور استانبول تابستان 97 حتما از اين مراسم مذهبي و عرفاني بازديد كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۰:۲۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :