الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

مالزي انواع مختلف تفريحات را براي شما فراهم خواهد كرد. در تور نوروز 97 مالزي و در صدر تفريحاتش ديدار از برج هاي دوقلوي پتروناس قرار دارد. برج هاي دوقلوي پتروناس با ارتفاع 452 متر (Petronas Towers) بلندترين برج هاي دنيا هستند. شهر آبي سان وي لاگون (Sunway Lagon) مكان مناسبي براي علاقمندان به پارك هاي آبي است. برج كي.ال (KL Tower) هم مي تواند امكان مشاهده شهر از نماي بالا را براي شما فراهم كند. پارك پروانه كوالالامپور (Kuala Lumpur Butterfly Park) در خود بيش از شش هزار پروانه را جا داده و بيش از پانزده هزار از گونه هاي گياهي هم در آن موجود است.

برج كي ال در مالزي

موزه ملي مالزي (National Museum) يكي ازمعروف ترين و بزرگترين موزه هاي مالزي محسوب مي شود و ميراث فرهنگي و تاريخي اين كشور را در خود جاي داده است. در كوالالامپور مي توانيد از محله چيني ها هم ديدن نماييد، همانطور كه پيش بيني مي شود، در اين محله قيمت كالاها مناسب است و البته كيفيت اجناس هم مطابق با قيمت آنها خواهد بود!

موزه ملي مالزي

از جمله جاذبه هاي گردشگري سنگاپور مي توان محله چيني ها را نام برد و در سفر با تور تركيبي عيد 97 مالزي سنگاپور مي توانيد از اين محله در سنگاپور ديدن نماييد. البته در سفر با تور نوروز 97 مالزي سنگاپور نبايد ديدن جزيره دلفين هاي سنتوزا (Sentosa Dolphin Island) را از دست بدهيد. علاوه بر تماشاي دلفين ها، در اين درياچه مي توانيد به زير آب هم برويد و از نزديك با اين موجودات باهوش تعامل كنيد. تور لحظه آخري تعطيلات نوروز مالزي و سنگاپور فرصت خوبي براي ديدن باغ وحش و باغ پرندگان سنگاپور هم هست. قيمت تور تعطيلات عيد مالزي سنگاپور بسته به شرايط هتل و ساير امكانات تور متغير خواهد بود.

جزيره دلفين ها در سنگاپور

براي كسب اطلاعات بيشتر در باره قيمت بليط هواپيما كوالالامپور و زمان مناسب سفر به مالزي به وب سايت الفباي سفر مراجعه فرماييد.

www.alefbatour.com

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۴۵:۲۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :