الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

در آناتولي مركزي تركيه، كاپادوكيه مقصد گردشگري است كه در صدر ليست مقاصد گردشگري بسياري از مسافران تور تركيه قرار دارد. دره ها، برخي از سازه هاي صخره اي و غارهايي كه به طور طبيعي شكل گرفته اند، داراي اتاق، كليساها و حتي اقامتگاه هاي كنده كاري شده توسط مسيحيان اوليه در طول قرون متمادي هستند. اگر قصد سفر به كاپادوكيه را داريد، اقامت خود را در يكي از هتل غارهاي كاپادوكيه برنامه ريزي كنيد كه جزء بهترين هتل هاي تركيه مي باشند. در اين مطلب برخي از بهترين هتل غارهايي كه در كاپاداكويه ميزبان گردشگران تور استانبول يا تورهاي مسافرتي ديگر به مقصد تركيه مي باشند را به شما معرفي مي كنيم.

بهترين هتل غارهاي كاپادوكيه تركيه

هتل سوئيت هاي غار فوكاس

Phocas Cave Suites (هتل سوئيت غار فوكاس) در دهكده Cavusin واقع شده است و فقط دو مايل با مركز شهر گورم فاصله دارد. هرچند اتاقها از امكانات راحتي مجهز هستند، اما هنوز هم به وضوح حال و هواي زندگي در غار را دارند و اين به جذابيت گردش در كاپادوكيه مي افزايد. يك تراس بزرگ مناظر ديدني و جذاب را ارائه مي دهد و از آنجا بسياري از دودكش هاي پري منطقه و سازه هاي سنگي بسيار جذاب را خواهيد ديد. از صبحانه رستوران كه از محصولات محلي تشكيل شده است لذت ببريد.

هتل سوئيت غار فوكاس در كاپادوكيه تركيه

هتل موزه كاپادوكيه

عازم Uchisar شويد تا اقامت خود را در هتل موزه كاپادوكيه تجربه كنيد. اين يك هتل لوكس است كه اقامت در آن شبيه گذراندن شبي در يكي از موزه هاي برتر جهان است. در اينجا واحدهاي سنگي و غاري در ويرانه هاي تاريخي مرمت شده را مي بينيد.  تزئينات موجود در بعضي از اتاق ها عتيقه هاي بي ارزش مي باشند. استخر روباز گرم و تراس از امكانات رفاهي برتر اين هتل هستند.

هتل موزه كاپادوكيه تركيه

سوئيت هاي غار كاپادوكيه

با اقامت در سوئيت هاي باشكوه غار كاپادوكيه، بهترين اقامت در كاپادوكيه را خواهيد داشت. اين هتل در مركز شهر Goreme (گورم) واقع شده است و در غارهاي باستاني قرار گرفته است و همچنين از نظر بناي قرون وسطايي كاملا خاص مي باشد. با اين حال، تمام اين سوئيت ها با وسايل لوكس و مطلوبي مبله شده اند و حتي برخي اتاق هاي نشيمن و شومينه هاي اختصاصي را نيز ارائه مي دهند.

يكي از اتاق هاي سوئيت غار كاپادوكيه با تخت دونفره و مبلمان قديمي

غارهاي كاياكاپي

تنها چند مايل با جاذبه هاي مهم مانند موزه هواي آزاد Zelve و كليساي النظار، غارهاي Premium Kayakapi قرار گرفته اند. در اين هتل، شما قادر خواهيد بود در اتاق هاي قرون وسطايي حك شده و درست در صخره ها اقامت داشته باشيد و يك محيط بسيار جذاب را تجربه كنيد. در داخل آن، دكوراسيون بسيار مجللي وجود دارد و در برخي از بزرگترين سوئيت ها مي توانيد از ويژگي هايي مانند نقاشي هاي ديواري سنگي زينتي، مبلمان حجاري شده با دست و حتي جكوزي خصوصي بهره مند شويد. با اقامت در اين هتل به يك استخر روباز و همچنين دو رستوران در محل دسترسي خواهيد داشت.

تخت دو نفره و جكوزي اختصاصي در هتل غار كاياكاپي كاپادوكيه تركيه

هتل غار يوناك اوكلري

بسياري از هتل غارهاي كاپادوكيه داراي تاريخچه اي غني هستند، اما تعداد معدودي از آنها مي توانند با هتل غار يوناك اوكلري رقابت كنند، زيرا علاوه بر اينكه از بهترين هتل غارهاي كاپادوكيه است، جزء بهترين هتل هاي تركيه نيز مي باشد. قدمت اين هتل به قرن پنجم باز مي گردد. مبلمان دستباف و حمام هاي مرمري از جمله امكانات مجلل است كه مي توانيد در مورد اين هتل انتظار داشته باشيد. همچنين از اين هتل پنج دقيقه پياده روي داريد تا به پارك ملي تاريخي گورم، جايي كه مي توانيد سوار اسب شويد و منظره اي باورنكردني از كاپادوكيه را كشف كنيد، برسيد.

هتل غار يوناك اوكلري در كاپادوكيه تركيه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تركيه، هتل،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۰:۴۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :