الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

Sandland به تركي: (Uluslararası Antalya Kum Heykel Festivali)، يك جشنواره بين المللي هنر ماسه است كه همه ساله در آنتاليا، جنوب تركيه برگزار مي شود و در سال 2006 تاسيس شده است. Sandland (سندلند آنتاليا) هر ساله در ساحل لارا آنتاليا با مساحت 7000-10،000 متر مربع برگزار مي شود. Sandland در بهترين خط ساحلي آنتاليا و قسمت قديمي ساحل لارا واقع شده است كه طول آن تقريباً 6.2 مايل (10 كيلومتر) مي باشد. Sandland يكي از بزرگترين نمايشگاه هاي شن و ماسه جهان است و يكي از محبوب ترين جاذبه هاي گردشگري آنتاليا محسوب مي شود كه مي توانيد در تمام طول سال از آن ديدن كنيد.

مجسمه اژدهاي خوابيده در جشنواره مجسمه هاي ماسه اي آنتاليا

جشنواره سالانه هنرهاي ماسه اي آنتاليا

هر سال، در جشنواره هنر ماسه اي آنتاليا موضوع مجسمه اي متفاوت انتخاب مي شود و بازديد كنندگاني كه با خريد بليط هواپيما آنتاليا به اين شهر سفر كرده اند نيز مجاز به تماشاي خلال مجسمه هاي ماسه اي هستند. بيش از ده مجسمه ساز ماسه اي از حدود هشت تا ده كشور در سراسر جهان تقريبا در مدت سه هفته اين مجسمه هاي ماسه اي را خلق مي كنند. مجسمه هاي ماسه اي در جشنواره سندلند آنتاليا براي مدت زماني دوازده ماهه دوام دارند و پذيراي گردشگران تور آنتاليا نوروز 99 نيز مي باشند. اين مجسمه ها در تاريكي هوا هم نورپردازي مي شوند، به طوري كه دسترسي و بازديد از آن ها در شب نيز امكان پذير است.

مجسمه ماسه اي نورپردازي شده در شب در جشنواره مجسمه هاي ماسه اي آنتاليا

بازديد از نمايشگاه هنرهاي ماسه اي آنتاليا

Sandland (سندلند آنتاليا)، نمايشگاه مجسمه هاي ماسه سنگي آنتاليا و يك نمايشگاه بزرگ با مجسمه هاي ماسه اي است كه توسط Global Design Art Works برگزار شده است. اين مكان منحصر به فرد در 365 روز سال پذيراي گردشگران تور آنتاليا مي باشد و با توجه به اندازه مجسمه هاي آن و منطقه اي كه اشغال مي كنند يكي از بزرگترين رويدادهاي شن و ماسه در جهان محسوب مي شود. همه ساله، گروهي از مجسمه سازهاي شن و ماسه، از سراسر جهان به 10،000 تن ماسه در مساحتي در حدود 10،000 متر مربع اين نمايشگاه را رونق مي بخشند. شما مي توانيد مهمترين داستانها و بناهاي افسانه اي و شگفت انگيز جهان مانند برج ايفل، كلوسئوم ، تاج محل و بسياري ديگر از توانايي هاي در اين شكل و با بيان هنري را مشاهده كنيد. سيستم روشنايي و نورپردازي شبانه فضاي شاد و باشكوهي را به محل نمايشگاه ارائه مي دهد. علاوه بر اين، بازديد كنندگان مي توانند DVD مستند جشنواره و برخي از طبيعي ترين و شگفت انگيزترين شكل هاي هنري را در شب مشاهده كنند.

گردشگران در حال بازديد از مجسمه هاي ماسه اي در جشنواره مجسمه هاي ماسه اي آنتاليا

ساعت بازديد از 9:30 - 23:00 بين 1 مه و 31 اكتبر و از 9:00 تا 19:00 بين 1 نوامبر و 30 آوريل است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۰:۳۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :