الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

در تعطيلات كريسمس برخي افراد به دنبال تفريح در جاذبه هاي گردشگري دبي يا رفتن به تئاترهاي مختلف دبي مي باشند، اما افرادي نيز دوست دارند تعطيلات كريسمس خود را در برف و با اسكي كردن يا نوشيدن يك شكلات داغ سپري كنند. با توجه به اينكه دبي در اواخر ماه ژانويه كه مصادف با تعطيلات كريسمس مي باشد، هواي تقريبا 25 تا 30 درجه سانتي گرادي دارد، اما شرايط براي گذراندن تعطيلات كريسمس براي هر سليقه اي فراهم است. يعني شما هم مي توانيد كريسمس را با اسكي كردن و در برف ها، آن هم در دبي، جشن بگيريد و هم مي توانيد در بهترين تئاترها و نمايش هاي آن حضور داشته باشيد. براي آگاهي از بهترين تفريحات دبي در آخر ژانويه و تعطيلات كريسمس با ما همراه باشيد.

درخت كاج كريسمس و برج العرب

برف بازي در هواي بياباني دبي!

در پالم جميرا دبي يك بخش براي فستيوال ها وجود دارد كه داراي يك منطقه برفي براي كودكان بيش از سه سال است. همچنين برخي وسايل تفريح و سرگرمي ديگر به همراه يك بازار در اين قسمت مي باشد كه گردش جذابي را براي شما رقم خواهند زد.

كودكان در حال برف بازي در مجموعه پارك برفي كودكان پالم جميرا

ناهار كريسمس را در دهكده ايرلندي ميل كنيد

تنها چيزي كه در دهكده ايرلندي وجود دارد و باعث مي شود جشن كريسمس را حس كنيم، ارائه يك كباب سنتي در 12 روز آخر ژانويه و روزهاي منتهي به كريسمس و همچنين چراغ هايي كه در اين دهكده روشن مي شوند، مي باشد. در باغ دهكده ايرلندي بنشينيد و لذيذترين غذاي جشن كريسمس را ميل كنيد.

گردشگران در حال صرف غذا در دهكده ايرلندي دبي

مسابقات شترها در روزهاي آخر ژانويه

در اواخر ژانويه مي توانيد تمرينات كامل مسابقه شترها در جاده دبي - العين و نزديكي ورزشگاه هفت قرار دارد را مشاهده كنيد. تاريخ برگزاري اين مسابقات را طبق تقويم دبي بررسي كنيد و آن را جزئي از برنامه تعطيلات كريسمس خود قرار دهيد.

مسابقه شترها دبي

آتش بازيهاي كريسمس را از دست ندهيد

در روز آخر هر يك از هفته هاي ماه ژانويه و در طول مدت زمان جشنواره خريد دبي (كه در آخر ژانويه به پايان مي رسد) آتش بازي وجود خواهد داشت، با اين حال در دبي لازم نيست تا 31 دسامبر منتظر بمانيد تا آسمان شب با آتش بازي هاي كريسمس روشن شود.

هتل آتلانتيس و آتش بازي هاي كريسمس در اطراف آن

به كنسرت كريسمس در اپرا دبي برويد

اگر موسيقي كريسمس بيشتر از هرچيزي براي شما جذاب است، اپراي دبي ميزبان گردشگران تور دبي با كنسرت هاي موسيقي جشنواره سالانه خود مي باشد. اين اجراها در صبح، ظهر و عصر همراه با جشن ها و بسياري از فعاليت هاي شاد ديگر فرصتي براي گذراندن بهترين تعطيلات ژانويه در دبي است.

سالن اپراي دبي

در گرماي دبي اسكي كنيد

اگر مي خواهيد سرماي واقعي كريسمس را حس كنيد، به اسكي دبي در امارات مال برويد. در اينجا براي شما، خانواده و دوستانتان فرصت بسيار مناسبي است تا بتوانيد تعطيلات ژانويه خود را با تفريحات برفي مانند اسكي، اسنوبورد يا حتي بازي در پارك برفي و ديدن پنگوئن ها بگذرانيد. براي گرم شدن در اسكي دبي به كافه اين مجموعه برويد و با نوشيدن يك شكلات داغ لذتتان را دوبرابر كنيد.

مجموعه اسكي دبي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جاذبه هاي گردشگري، دبي،
موضوع:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۵:۱۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :