الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

زيپ لاين در استان لام دونگ ويتنام

ممكن است در بعضي از كشورها زيپ لاين را امتحان كنيد. اما اين، در يك سفر پرماجرا به ويتنام با ارزان ترين تور هاي اروپا، كاملاً متفاوت خواهد بود. اين بازي در حال حاضر در شهر ماداگويي در استان لام دونگ كه با شهر هوشي مين حدود 150 كيلومتر فاصله دارد، موجود است. زيپ لاين براي افراد عادي يك بازي در فضاي باز و بسيار سرگرم كننده و هيجان انگيز است، اما براي كساني كه از ارتفاع مي ترسند، يك چالش واقعي خواهد بود. دشوارترين حالت زيپ لاين زماني است كه شما بر فراز رود دا هوواي و درياچه اي پر از تمساح و در ارتفاع 60 متري قرار مي گيريد.

مردي در حال عبور از رودخانه اي خطرناك با زيپ لاين در لام دونگ ويتنام

پياده روي در منطقه تام دائو

منطقه تام دائو هميشه يك مقصد جذاب و اسرارآميز براي يك سفر پرماجرا به ويتنام است. اين عملا طيف وسيعي از كوه هاي صخره اي واقع در سه استان شمالي از جمله VinhPhuc ، Thai Nguyen و TuyenQuang مي باشد. اين مكان به دليل مناظر بي خطر و ويلاهاي باشكوه فرانسوي براي گردشگران بسيار جذاب است. فعاليتي كه بيشتر گردشگران هنگام بازديد از تام دائو انتخاب مي كنند اين است كه در جنگل كوهپيمايي كنند. اگرچه مناظر فوق العاده رويايي هستند، اما مسيرهاي پياده روي در جنگل مملو از موانع و مشكلات است و اين حسن را دارد كه باعث مي شود بهترين و هيجان انگيزترين تفريحات در ويتنام را بشناسيد و ببينيد. در نظر داشته باشيد اگر مي خواهيد در جنگل كمپ بزنيد، بايد از مديران پارك ملي تام دائو درخواست مجوز كنيد.

گردشگران در حال كوهنوردي در كوه هاي تام دائو ويتنام

كمپينگ در غار سون دونگ (Son Doong)

هيچ چيز جالب تر از گذراندن يك شب تابستاني در غار سون دونگ (Son Doong)، زيباترين منظره جهان نيست. كمپينگ در غا سون دونگ ويتنام، يك سفر ماجراجويانه را براي شما به ارمغان مي آورد كه قبلاً هرگز تصور نكرده ايد. شما در اين غار شاهد يك سيستم ديدني و متنوع از محيط زيست مي باشيد. كاوشگران در داخل غار، يك جنگل قديمي با تركيب گل و گياه فراوان پيدا كرده اند.

سقف بسيار مرتفع غار سون دونگ ويتنام

استالاكتيت و مرواريد هاي غار سون دونگ (Son Doong) نيز بزرگترين استالاكتيت ها در كره زمين ثبت شده اند. با توجه به موقعيت منحصر به فرد، اين غار براي گردشگري انبوه مناسب نيست. مسافران براي حضور در اين اردوگاه، بايد از نظر سلامتي شرايط خوبي داشته باشند. به طور خلاصه بايد به اندازه كافي قوي باشيد تا بتوانيد بيش از 50 كيلومتر پياده روي كنيد، از كوه ها صعود كرده و از جنگل ها عبور كنيد. توصيه مي شود قبل از سفر به قوانين ايمني گوش دهيد و به شدت از آنها پيروي كنيد.

كمپين ها در غار سون دونگ در ويتنام

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۶:۴۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :