الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

تفريحات دبي تنها در برجهاي آسمان خراش و  مراكز خريد دبي خلاصه نمي شود. بلكه در دبي انواع جاذبه هاي گردشگري طبيعي هم وجود دارد كه همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر آنها را بررسي مي كنيم.

 

جاذبه هاي گردشگري دبي در طبيعت

 

 از نقاط ديدني دبي در طبيعت مي توان به پياده روي، دوچرخه سواري  و كاياك سواري در كوهستان هاي سنگي Hatt اشاره كرد كه هر كدام در نوع  خود هيجانهاي زيادي دارد.

براي انجام اين تفريحات در تور دبي و رفتن به محلي با آب و هوايي خنك، در خارج از شهر دبي  دامنه كوهستان حجر وجود دارد كه محلي بسيار آرام دنج است كه مي توانيد تفريحات مهيج و جذابي را امتحان كنيد، جايي كه در ميان صخره هاي خاكستري و سرخ، رنگ آبي خليج فارس مانند نگيني مي درخشد. دوچرخه سواري در دل كوها و مسيرهاي مشخص، كاياك سوراي در آبهاي حتا و تماشاي مناظر زيباي اين منطقه از تفريحات لذت بخش است.

كافي شاپ هاي دبي با منوهاي پر بار
كافي شاپ هاي دبي با منوهاي پر بار و غني يكي از بهترين مكانها براي رفع خستگي بعد از گشت و گذار در سفر به دبي هستند. نوشيدن يك فنجان قهوه خوش طعم با يك كيك، خوردن يك صبحانه انگليسي كامل و مفصل، امتحان كردن طعم خاص نان تست فرانسوي با بوقلمون  بيكن در كافي شاپ هاي دبي در تراس يا سالنهاي دل باز و شيك براي هر گردشگري لذت بخش است و به شما پشنهاد مي كنيم در سفر با تور لحظه آخري دبي حتما سري به كافي شاپ هاي آن بزنيد.
پارك هاي دبي ، عجيب و شگفت انگيز
پارك هاي دبي با كاملترين امكانات تصور نشدني هستند كه برخي از انها بسيار خاص و عجيب هستند. 
پارك موشن گيت دبي با تم هاليوود كه با انواع شخصيت هاي كارتوني مي توانيد بازيها و كارتونهاي هاليودي را در حيرت انگيز ترين نوع ممكن تجربه كنيد. 
 پارك باليود دبي يكي از اين پاركهاي شگفت انگيز است كه بر اساس صنعت فيلم بمبئي هند بنا شده و صحنه هاي باليووديي را به نمايش گذاشته است.
ورود به دنياي اكشن فوق العاده باليوود، كشف دنياي جديد فضاي سينمايي و دهها اكتشافات اسرار آميز از ديگر جذابيهاي اين پارك هست كه هر توريستي را به سمت خود جذب مي كند. پارك لگو لند دبي
نيز كه تمام وسايل آن از لگو ساخته شده بهشتي براي كودكان است . سرگر م شدن با انواع سواريها،
ساخت روبات،ماشين،حيوان،ساختمان و هر چيز ديگري با لگو و بازديد از ماكت هاي سازهاي معروف دنيا از ديگر عناصر متفاوت و جذاب اين  پارك است . 
براي سفر به دبي  و اطلاع از بليط ارزان دبي، تور دبي لحظه آخري، قيمت تور دبي و.. به همراه خدمات و پشتيباني ويژه و آگاهي از قيمت تورها و ساير اطلاعات لازم با كارشناسان آژانس مسافرتي الفباي سفر در تماس باشيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۲۷:۴۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :