الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

كوش آداسي شهر بندري در كشور تركيه، با تفريحات ساحلي و آبي براي هر گردشگري جذابيت خاص خود را دارد. خريد در كوش آداسي بسيار ارزان و به صرفه است و در سفر با تور كوش آداسي، علاوه بر سرگرميهاي مختلف و خريد كردن، از جاذبه هاي تاريخي هم مي توانيد ديدن كنيد. همراه با آژانس مسافرتي الفباي سفر با برخي از اين تفريحات جذاب و جاهاي ديدني كوش آدسي مطلع شويد.

گردشگري در قلب طبيعت كوش آداسي

جاذبه هاي طبيعي كوش آداسي تنوع زيادي دارد. براي گردش و لذت بردن و استشمام هواي دلپذير اين شهر تركيه، گزينه هاي مختلفي براي شما وجود دارد. براي ماجراجويان جيپ سافاري را پيشنهاد مي كنيم.تصور كنيد در طبيعت اين شهر در حالي كه با اين جيپ از پستي ها و بلنديها عبور مي كنيد،

از تماشاي مناظر سر سبر لذت مي بريد. تماشاي روستاهاي و جادهاي اطراف و آشنايي با نحو زندگي سنتي مردم اين منطقه،ديدن درختان سر به فلك كشيده و رود ههاي روان بسيار جذاب است، همچنين مي توانيد در اين فضاي دل انگيز به صرف غذا بپردازيد و دوربينتان را آماده كرده و تصاويري از طبيعت زيبا ثبت كنيد.

اسب سواري در كوش آداسي يك گزينه عالي براي علاقه مندان به اين ورزش است. عبور با اسب در جادههاي كوهستاني پر پيچ و خم به همراه راهنما، اسب دواني در حاشيه ساحل يا چهار نعل تاختن در اطراف درياي بي كران بسيار مهيج است، حتي مي توانيد پس از اسب سواري در دريا شنا كنيد و يك نوشيدني خنك نوشيده و آفتاب بگيريد.

جاذبه هاي تاريخي كوش آداشي باشكوه و خيره كننده

جاذبه هاي تاريخي كوش آداسي از معماري بسيار خلاق و استادانه بر خوردار است. يكي از اين جاذبه هاي كوش آداسي، خانه ويرجين مار با فضاي افسانه اي است.جايي كه مريم مقدس آخرين روزهاي زندگيش را در آنجا سپري كرده بود. محلي دنج و آرام، ساخته شده از سنگ كه نشانگر معماري رومي مي باشد.

خانه اي كه شبيه به كليسا بوده و داراي منبع آبي است كه داراي خاصيت درماني بوده كه از اسرار آميز بوده اين مكان به شمار مي رود.

از ديگر آثار تاريخي كوش آداسي؛ مسجد عيسي بيگ از شاهكارهاي معماري دوران سلجوقيان است كه داراي معماري متفاوت و منحصر به فردي است. اين بنا به شكل نامتقارن ساخته شده و اين سبك معماري برخلاف سبك معماري سنتي مي باشد. اين مسجد حيرت انگيز داراي يك كتيبه سنگ نوشته پر قدمت، گنبدهاي با كاشي كاري فيروزه اي رنگ، لوسترهاي بزرگ و پر زرق و برق است كه هر كدام در نوبه خود به زيبايي اين مكان مقدس افزوده است.

براي سفر به كوش آداسي فرصت را از دست ندهيد. براي اطلاع از قيمت تور كوش آداسي، تور كوش آداسي و يا نحوي خريد بليط ارزان كوش آداسي با كارشناسان با تجربه آژانس مسافرتي الفباي سفر در ارتباط باشيد و سفري بي دغدغه را آغاز كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۶:۳۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :