الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

اطلاعات و راهنمايي براي سفر به مسكو در فصل تابستان

تابستان فصل ويژه اي در روسيه است و به دلايل مشخص محبوبترين فصل براي مسافرت به كشور روسيه است، آب و هواي گرم، سفر به روسيه را دلپذيرتر مي كند، جاذبه هاي گردشگري روسيه كه در فصول سرد تعطيل و يا مدت زمان كمتري ميزبان توريست ها مي باشند در فصل تابستان مدت زمان خدمات آنها به حالت نرمال باز ميگردد و همچنين تهيه لوازم مورد نياز و بستن چمدان بسيار راحتتر است!

آب و هوا مسكو در تابستان

روسيه داراي تابستان هاي گرمي است اما شهرهايي مانند مسكو قابليت داشتن آب و هواي بسيار گرمتر از ساير نقاط روسيه را دارند، جالب است بدانيد كه در فصل تابستان احتمال رعد و برق هم وجود دارد! پس بهتر است براي اطمينان بيشتر چتر نيز به همراه خود ببريد.زماني كه شما از جاذبه ها ديدن مي كنيد و يا به گشت و گذار مي پردازيد حتما از كرم ضد آفتاب استفاده نماييد به دليل اينكه اگر در اوايل سفر آفتاب زده بشويد مطمئنا از سفر خود به روسيه كمتر لذت خواهيد برد.

چه چيزهايي را با خود ببريم؟

اول از همه، از اينكه لباس مناسب تابستان سبك و خنك به همراه خود به مسكو مي بريد مطمئن شويد اما اين را بايد بدانيد كه كليساهاي ارتدوكسي از پذيرش افرادي كه لباس كوتاه به تن داشته باشند خودداري مي كنند.

به احتمال زياد شما در سفر خود به مسكو بسيار زياد پياده روي خواهيد نمود پس به ياد داشته باشيد كه كفش هايي راحت با خود ببريد و اگر نداريد حتما براي خود تهيه كنيد. از ديگر ملزومات سفر تابستانه به مسكو به همراه داشتن چتر براي باران هاي شديد احتمالي مي باشد و به همراه داشتن عينك دودي و كوله پشتي هم خالي از لطف نيست و مطمئن باشيد كه جيب كوله در دسترس باشد تا بتوانيد در زمان دلخواه دوربين خود را از داخل كوله در بياوريد و همچنين اگر تصميم داريد كه تا شب به گشت و گذار بپردازيد باراني و يا ژاكت به همراه خود داشته باشد.

 

كرملين مسكو

راهنمايي هايي براي سفر به مسكو در تابستان

بهتر است از 3 الي 6 ماه قبل از سفر خود به مسكو براي سفر خود برنامه ريزي كنيد، پاسپورت معتبر و ويزا روسيه، برگه واكسيناسيون هپاتيت كه دكتر شما در نامه اي بايد سلامت شما را قيد كند.

به دليل اينكه ماه هاي June, July, August (ماه هاي تابستان) زمان هاي مناسبي براي سفر به مسكو مي باشند حتما در زماني زودتر از سفر خود بليط هواپيما مسكو را تهيه و هتل مورد نظر خود را رزرو كنيد اما اگر تا به حال در شهر مسكو نبوده ايد بهتر است كه با تور روسيه  به مسكو سفر كنيد چرا كه جاذبه هاي گردشگري روسيه را به شما معرفي خواهند كرد و حتما ليستي از ديدني هاي شهر مسكو از جمله موزه هاي شهر مسكو كه بازديد از آنها را نمي خواهيد از دست بدهيد تهيه كنيد.

اگر برنامه ريزي هاي شما زمان كافي در اختيارتان قرار داد حتما به سفرهاي يك روزه به حومه شهر مسكو برويد و با سبك زندگي روسي در خارج از شهر آشنا بشويد.

از رويدادهاي فصل تابستان روسيه مطلع باشيد:

-          ايوان كوپالا (Ivan Kupala): هفتمين روز ماه جولاي كه تعطيل رسمي است به طور رسمي به عنوان شروع تابستان شناخته مي شود اما اين روز، روز "آب پاشي" نيز مي باشد كه كودكان با سطل هاي پر از آب به دنبال يكديگر مي دوند.

-          خريد ميوه و سبزيجات تازه از صاحبان باغ كه محصولات خود را با قيمتي ارزانتر در كنار جاده ها مي فروشند. اين محصولات نه تنها تازه بلكه خيلي خوشمزه مي باشند.

اهالي روسيه چگونه از تابستان لذت مي برند

سيستم هاي تهويه مطبوع در اقامتگاه ها و هتل ها زياد رايج نيستند. مردم روسيه براي فرار از گرماي خورشيد به فضاهاي سبز ميروند و كواس (Kvas) مي نوشند و اهالي روسيه كه توانايي خروج از شهر را دارند به ويلا و كلبه هاي خود در خارج از شهر مي روند. برخي از اهاليه روسيه كلبه ها را براي دور ماندن از گرما و سروصداي شهري و لذت بردن از مناظر طبيعي انتخاب مي كنند.

براي اطلاع از قيمت تور و بليط هوا پيما به مسكو به آدرس www.alefbatour.com مراجعه فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۲:۰۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :