الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

تفريحات آبي مانند شنا و موج سواري يا بازديد از آثار تاريخي، تقريبا در هر شهري وجود دارد اما اين بار قصد داريم تا از تفريحات متفاوت ديگر در استانبول صحبت كنيم. از غواصي در تنگه بُسفر گرفته تا جستجوي هنر خياباني در قسمت آسيايي كشور تركيه، با الفباي سفر همراه باشيد.

ديدن مسجد زيرزميني سانجاكالار

 يكي از جاهاي ديدني متفاوت در تور استانبول، تماشاي مسجد مدرن است. مسجد سانجاكالار (Sancaklar) استانبول كه هنر معماري مدرن را به بهترين شكل در خود نمايان كرده است. اين مسجد زيرزميني در حومه شهر و در محلي به نام بويوك چكمجه (Buyukcekmece) در يك دشت بزرگ و پهناور قرار دارد. اين مسجد مقدس توسط شركت مشهور معماران امره آرولات  (EmreArolat)  طراحي و ساخته شده است. نكته جالب در مورد مسجد سانجاكالار اين است كه در آن گنبدي ساخته نشده و شكل ظاهري  منارهاي آن مشابه ساير مساجد نيست.

مسجد Sancaklar استانبول-الفباي سفر

 

تور قايقراني در خليج شاخ طلايي

خليج شاخ طلايي يكي از جاذبه هاي گردشگري استانبول است و بخش مهمي نيز محسوب مي شود.اما در اين خليج مشهور چگونه امكان تفريح جذاب و مهيجي مانند قايق سواري وجود دارد؟ توري در استانبول وجود دارد به نام (Istanbul Tour Studio) كه با يك مربي حرفه اي تورهاي گشت و گذار و قايق راني را برگزار مي كند. اين تور كه از اوايل صبح آغاز مي شود فرصت عالي براي شناور بودن بر روي آب هاي زلال خليج شاخ طلايي است.

تور قايقراني خليج شاخ طلايي؛استانبول-الفباي سفر

 

تور موتور سواري

اگر طرفدار پروپا قرص موتور سواري هستيد، يك تور رويايي موتور سواري در استانبول در انتظار شما است. تورهاي موتور سواري محلي در استانبول وجود دارد كه به شما كلاه ايمني و لباس مخصوص موتور سواري و يك دوربين مي دهند. شما مي توانيد به همراه آنها موتور سواري كنيد و در اطراف شهر گشت مي زنيد.

تور موتور سواري،استانبول-الفباي سفر

 

تماشاي هنر خياباني بخش آسيايي

فستيوال نقاشي ديواري استانبول در محله تاريخي (Yeldeğirmen) در كاديكوي استانبول، برگزار مي شود كه ديوارهاي خيابان را به گالري هنري نقاشي در فضاي باز تبديل مي كند. در اين منطقه  نقاشي هاي هنري خياباني بسيار زيبا كه توسط هنرمندان محلي و بين المللي ترسيم شده اند تقريبا در هر گوشه و كناري به چشم مي خورند.اگه به هنر به ويژه نقاشي علاقمند هستيد، مي توانيد به منطقه كاديكوي كه در بخش آسيايي استانبول قرار دارد برويد و هنر دست اين هنرمندان را از نزديك مشاهده كنيد.

 

نقاشي هاي ديواري استانبول-الفباي سفر

 

گشت و گذار در جزيره بورگاز

جزيره بورگاز (Burgazada) سومين جزيره بزرگ ولي كمتر شناخته شده اي است كه در نزديكي استانبول قرار دارد. اين جزيره داراي ساحل بي نظير براي قدم زدن و تماشاي مناظر زيبا اين منطقه است. شما همچنين مي توانيد از كليساهاي تاريخي كه در ميان گياهان و درختان سبز پنهان شده اند بازديد كنيد. قبل از اينكه از اين جزيره خارج  شويد حتما برنامه حركت كشتي ها را از قبل بررسي كنيد.

 

جزيره بورگاز،استانبول-الفباي سفر

 

از فضاي جنگل بلگراد لذت ببريد

يكي از جاهاي ديدني طبيعي در استانبول جنگل بلگراد است. جنگل سرسبز و زيبايي كه در بخش اروپايي و در 15 كيلومتري استانبول قرار دارد. قدم زدن و دوچرخه سواري در اين جنگل از كارهاي لذت بخش است.در اين جنگل انواع حيوانات و پرندگان را مي توانيد مشاهده كنيد و همچنين قارچ هاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد بچنيد، هواي دلپذير و چشمه هاي آب گوناگون از ديگر زيبايي هاي جنگل بلگراد استانبول است.

 

جنگل بلگراد استانبول-الفباي سفر

جهت كسب اطلاعات بيشتر در باره تورها، هتل ها و بليط هواپيما به استانبول به وبسايت الفباي سفر مراجعه فرماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۱:۳۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :