الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

با توجه به اينكه چهار دريا اطراف تركيه را احاطه كردند و با دارا بودن بيش از 8000 كيلومتر نوار ساحلي، تركيه داراي بهترين تفريحگاه هاي ساحلي براي علاقمندان به دريا و تفريحات آبي مي باشد. همراه با الفباي سفر چند تفريحگاه ساحلي پرطرفدار تركيه را معرفي مي كنيم.

 

پالامارينا، بدروم -  Palmarina

مطمئنا يكي از پرطرفدارترين تفريحگاه هاي ساحلي تركيه، پالامارينا Palmarina است كه در منطقه Yalıkavak بدروم قرار دارد و در امتداد ساحل آن تعداد زيادي مغازه هاي لوكس، كافه، بارها و رستوان هايي با انواع غذاه و منوهاي مختلف وجود دارد.

 پالامارينا فضاي كافي براي لنگرگاه 620 كشتي همراه با خدمات 24 ساعته جزئي و كلي دارد. از سكوي فرود هلي كوپتر در ساحل گرفته تا انواع هتل هاي بوتيك، كلاب هاي ساحلي، پالامارينا را به اقامتگاه ساحلي مجهز براي گذراندن تعطيلات عالي در تور بدروم پاييز 97 تبديل كرده است.

 

 

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7_%D8%AF%D8%B1_%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

 

مارتي، مارماريس  Martı

تفريحگاه ساحلي مارتي Martı در يك خليج زيبا و بي نظير در خارج از مارماريس قرار دارد كه اطراف آن با كوه هاي پوشيده از جنگل كاج و درياي آبي پر عمق و بي كران احاطه شده است. اين تفريحگاه ساحلي براي سال ها است كه يك لنگرگاه بوده و از سال 1996 مارتي تنها تفريحگاه ساحلي در تور مارماريس مهر ماه 97 است كه توريست ها مي توانند در لنگر گاه آن محل شنا كنند.

هتل Marti Hemithea يك مجتمع لوكس است كه گردشگران مي توانند پس از گذراندن يك روز از كشف جذابيت هاي پنهان اين خليج، در آن به استراحت بپردازند و از خدمات ويژه مانند ماساژ بهرمند شوند.

 

%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%B4%D9%87%D8%B1_%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

 

 

تفريحگاهاي ساحلي  Setur

از مشهورترين تفريحگاه هاي ساحلي در اطراف تركيه، تفريحگاه هاي Setur هستند كه در شهرهاي مختلف تركيه مانند آنتاليا در تور آنتاليا، كوش آداسي،آيواليك، شهر چشمه  Çeşme، و.. قرار دارند. تمام تفريحگاهاي ساحلي Setur با امكانات و خدمات رفاهي با استاندار بالا پذيراي گردشگران هستند، همچنين اين تفريحگاه هاي ساحلي به علت حفظ محيط زيست اطراف خود برنده جايزه نيز مي باشند.اگر به دنبال يك تفريحگاه ساحلي كه شما را با فرهنگ غني آن شهر تركيه آشنا كند هستيد، تفريحگاه هاي ساحلي Setur بهترين انتخاب هستند.

 

 

%D8%AA%D9%81%D8%B1%D8%AC%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C_Setur.jpg

 

آتا كوي، استانبول  Atakoy

از جمله جاذبه هاي گردشگري استانبول مي توان به تفريحگاه ساحلي آتاكوي Atakoy كه در جنوب تنگه بسفر، در منطقه آتاتوكي در استانبول ( نزديك به فرودگاه آتاتورك استانبول) قرار دارد اشاره كرد. تفريحگاه ساحلي آتا كوي يك مجتمع بزرگ و مدرن است با مغازهاي گوناگون و كافه ها و رستوران هاي مختلف همراه با چشم انداز رو به دريا كه براي هر گردشگري در تور استانبول بسيار جذاب است. تمامي امكانات اوليه مانند برق و آب، خدمات خشك شويي، تعميرات لوازم برقي و .. در اين محل وجود دارد.از هتل هاي استانبول هتل لوكس شرايتون آتاكوي استانبول نيز در رو به روي اين تفريحگاه ساحلي براي رفاه حال توريست ها قرار دارد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۷:۴۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :