الفباي سفر
تور كيش|مالزي|تور لحظه آخري|نوروز 97|آنتاليا|دبي|استانبول

همراه با الفباي سفر قصد داريم پاركهاي تفريحي در دبي را به شما معرفي كنيم تا در سفر به دبي از بازي و سرگرمي در اين پاركها كه بسيار مجهز هستند لذت ببريد. اين پارك هاي تفريحي با امكانات بي نظير خود شما را متحير خواهد كرد.اكنون اگر بليط هواپيما دبي را رزرو كرده ايد براي آشنايي اين پارك ها با ما همراه باشيد.

 

پارك موشن گيت دبي Park  Motiongate Dubai

بزرگترين نمايشگاه پارك با تم هاليوود كه جزو جاذبه هاي گردشگري دبي است را در پارك موشن گيت دبي مشاهده خواهيد كرد. بخشهاي مشهور استوديوي فيلم سازي داستاني و كارتوني كه شاملColumbia Pictures, DreamWorks Animation و Lionsgate هستند در اين  پارك وجود دارند. امكاناتي كه در اين مجموعه وجود دارد با پارك هاي مشهور فيلم سازي جهان مانند پارك استوديو يونيورسال و والت ديزني برابري مي كند. در اين پارك، انواع بازيهاي هاليوودي را تجسم كرده و به ماجراجويي و بازي با شخصيت هاي مهم كارتوني مي پردازيد.
 در قسمت دريم ورك DreamWorks وارد دنياي خيالي مي شويد و حس هيجان انگيز سقوط از آسمان را تجربه مي كنيد. در بازي اسمورفز پا به دنياي فانتزي اسمورف گذاشته و در آن قارچ ها را مشاهده مي كنيد. بازي كردن با شخصيت هاي كارتوني و فيلم هاي متحرك كلاسيك، نبرد با اژدها،سوارهاي هيجان انگيز و ... از تجربه هاي فوق العاده ديگر در پارك موشن گيت دبي هستند.

 

 

پارك باليود دبي Bollywood Park Dubai

با ورود به پارك باليود دبي در سفر شما با تور دبي وارد فضاي نمايشي جادويي خواهيد شد كه نمونه آن در هيچ جاي دنيا وجود ندارد. اين پارك بر پايه صنعت فيلم بمبئي در هند ساخته شده و صحنه هاي باليوود را به نمايش مي گذارد.
تجسم فضاي فيلم هاي باليودي در اين محل بسيار جذاب و هيجان انگيز است. اين پارك اسرار آميز  متشكل از 5 منطقه چارباغ باليوود Bollywood Boulevard، مومباي چوك Mumbai Chowk، روستيك راوين Rustic Ravine، رويال پلازا Royal Plaza و استوديوهاي فيلم باليوود است.
چندين وسيله سواري براي ورود به دنياي اكشن باليوود و تماشاي پشت صحنه ها و كشف دنياي جديد فضاي سينمايي اين كشور وجود دارد، همچنين آشنايي با موسيقي باليوود با تم موضوعي هند، نمايش تئاتر با موضوعات  درام، عاشقانه، اكشن و كمدي از ديگر جذابيت هاي خاص پارك باليود دبي است.

 

 

پارك لگو لند دبي Legoland Dubai

 در سفر با تور دبي تابستان97 حتما از پارك لگو لند بازديد كنيد. پاركي كه تمامي آن از لگو ساخته شده و مناسب براي كودكان 2 تا 12 سال است.  حدود 40 سواري ساخته شده با لگو وجود دارد كه سرگرم شدن با آنها بسيار لذت بخش است. نزديك به 15 هزار مدل لگو كه با بيش از 60 ميليون تكه ساخته شده در اين محل به چشم مي خورد كه داراي 6 بخش كارخانه the factory ، شهر لگو  LEGO CITY، قلعه پادشاهي kingdoms ، سرزمين فانتزي fantasy land، سرزمين ماجراجويي land of adventure و شهر كوچك mini-city مي باشد.

ساخت روبات،ماشين،حيوان،ساختمان و هر چيز ديگري با لگو بسيار خلاقانه، جذاب و سرگرم كننده است. در بخش "كارخانه" با چگونگي ساخت آجرها آشنا مي شويد و در "شهر لگو" كودكان شما كار گروهي را مي آموزند اينكه چطوري با كمك يكديگر وسيله اي خلق كنند. در قسمت "قلعه پادشاهي" با شخصيت ها قرون وسطي روبه رو مي شويد.كودكان در"سرزمين فانتزي" نحو ساخت انواع وسايل را مي آموزند و استعداد و خلاقيتشان را در ساخت اين وسايل از خود نشان مي دهند. در قسمت " سرزمين ماجراجويي" نيز با زير دريايي به اكتشاف دنياي زير آب مي پردازند. در آخرين بخش اين پارك يعني "شهر كوچك"، با استفاده از 20 ميليون قطعه لگو، ماكت ها از سازهاي معروف ساخته شده كه مي توانيد از آنها بازديد كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۱:۱۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :